Give away!

Ik doe een give away, omdat ik bijna 3000 volgers heb op instagram! Deze set bestaande uit: een sterren vloerkleedje, sterren papieren rietjes, gift tags, veren, twee schilderijtjes en enstijl kaarten kan van jou zijn! Om mee te doen, kun je een leuke reactie achterlaten onder deze blog post met daarin waarom jij graag dit pakketje wil winnen. Voor extra kans: volg @enstijl op instagram, like en deel de foto van het pakket en gebruik de hashtag: #enstijlgiveaway 
Good luck allemaal! Bij 3000 volgers op instagram verloot ik het pakket! 

9 reacties:

  1. Kleedje zou superleuk zijn op de babykamer!!! Op naar de 3000+ volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke spulletjes! Het kleedje zou ik weggeven aan mijn zusje voor de re-stylingset van de babykamer ivm de komst van nr.2. De rest zou ik lekker zelf houden, veel te leuk ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zou een leuk kado zijn voor mijn vriendin en haar man hun housewarming party. Ze heeft 2 lieve jongens van 2 en 7 en houd wel van deze stijl. Behalve de veren die zou ik aan mijn zoon zijn tipi hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zou een leuk kado zijn voor mijn vriendin en haar man hun housewarming party. Ze heeft 2 lieve jongens van 2 en 7 en houd wel van deze stijl. Behalve de veren die zou ik aan mijn zoon zijn tipi hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier word ik vrolijk van leuke styling mooie kleuren dit zou ik gebruiken om mijn
    nieuwe woonkamer op te pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap niet waarom hij hem dubbel heeft geplaatst...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reacties allemaal! Inmiddels is er een winnaar gekozen. Zie instagram: @enstijl
    fijn weekend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★