LivnJoy....


LIVNJOY

WEER heb ik EEN HELE LEUKE NIEUWE WEBSHOP GEVONDEN VIA INSTAGRAM: WWW.LIVNJOY.COM
MIJN INTERESSE WERD GEWEKT DOORDAT IK EEN HELE LEUKE, GEBREIDE LAMP VOORBIJ ZAG KOMEN OP INSTAGRAM. 
DEZE BLEEK OOK NOG EENS HEEL BETAALBAAR TE ZIJN! 
IN HET SNOER ZIT IJZERDRAAD, DUS DAT KUN JE
IN ALLERLEI VORMEN KRIJGEN. ER IS EEN ZWARTE EN EEN DONKER GRIJZE VARIANT. IK HEB GEKOZEN VOOR DE DONKER GRIJZE. HET WORDT AFGEMAAKT DOOR EEN MOOI COGNAC KLEURIG LEREN LABEL. DAAR HOUDT MIJN VRIEND ALTIJD ERG VAN: LEREN LABELTJES. DUS DAT IS DAN VOOR HEM….
ZELF HEB IK ER EEN GROTE GLOEILAMP INGEDRAAID EN DE LAMP HEEFT EEN STEKKER, DUS HIJ HEEFT AL OP VERSCHILLENDE PLEKKEN VOOR LIGHT GEZORGD! 

NEEM ZEKER EVEN EEN KIJKJE OP: WWW.LIVNJOY.COM VOOR NOG VEEL MEER LEUKE
WOONACCESSOIRES! ALLEMAAL HANDGEMAAKT EN ALLEEN AL DE MANIER WAAROP HET WORDT
INGEPAKT VOOR JE, IS EEN REDEN OM ER IETS TE BESTELLEN. HET LEEK WEL M'N VERJAARDAG! 










0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★