Teleukhout....

Nou, de naam zegt het al: Teleukhout is te leuk! Zij verkopen op www.teleukhout.nl namelijk de mini versie van verschillende echte design klassiekers. Zoals de mini versie van de Eames rocking chair: http://www.teleukhout.nl/a-35816247/designstoelen-kinderen/rar-design-kinderschommelstoel-zwart/ 
Wij hebben zelf deze rocking chair (de imitatie) al jaren staan en ik blijf het een onwijs mooi item vinden.  
Teleukhout verkoopt zoals gezegd nog meer mini versies van design stoelen, zoals deze: 
(bron: www.teleukhout.nl)




Ik zou ze allemaal wel willen! Wat leuk om de mini versie van een stoel te vinden die ik zelf al heb voor mijn mini-me Bo! Now we have one for each of us! Mama en Bo kunnen nu allebei lekker schommelen in hun eigen rocking chair design stoel! In zwart en in wit, hoe kan het ook anders. Bo heeft de zwarte variant (leek me wel handig met vieze vingers en vieze schoentjes). Hij is er zelf erg content mee. Hij ziet ook dat de twee stoelen hetzelfde zijn en gaat er daadwerkelijk lekker even in zitten om een boekje te lezen.















Bij Teleukhout kun je dus goed terecht voor dit soort leuke stoeltjes, maar ze hebben er ook gewoon de volwassen versies! Mooi! Ook ben ik helemaal weg van hun tipi's en houten laptop voor de kids en de urban jungles die ze verkopen. En nog veel meer! 

Ik heb Esther van Teleukhout ontmoet laatst op het Seinfestijn in Haarlem, waar ze stonden met een leuke kraam vol met hun geweldige producten. We stonden in de rij voor hetzelfde stukje taart, het was dus een toevallige ontmoeting. Wat leuk het gezicht achter een bedrijf in het echt te zien! Regelmatig staan ze op dit soort marktjes en evenementen, zodat je alles ook in real life kunt zien!

 Volg @teleukhout ook op instagram: een leuke feed!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★