Carpet medallion

Geel? Of grijs? Geel of grijs? Twijfelen... Daar ben ik heel erg goed in. Ik wilde al lang een groot Perzisch achtig vloerkleed. Het felle gele kleed van By-Boo vond ik online bij www.nasmaak.com. Erg geel, dat wel. Maar ik heb het toch geprobeerd. De reacties op instagram waren erg verschillend. Toch kon ik er niet aan wennen. Teveel kleur opeens. Een te groot verschil ook. 



Dus: heb ik het weer teruggestuurd en kon ik het gelukkig ruilen, voor de grijze variant. 
En nu is het beter. Rustiger. Als ik nu de foto's zie zou ik bijna toch weer gaan twijfelen. Maar ik houd het bij deze:  




Er zijn nog veel meer mooie kleuren van dit tapijt (carpet medallion van By-Boo)  via @nasmaakdesign 
Oranje, turqoise, blauw, groen.. Pff. Ik kan niet kiezen! Op deze grijze ben ik het minst snel uitgekeken. Denk ik dan. Twijfelen, twijfelen, twijfelen. Is lastig kiezen: zo'n kleed....!




3 reacties:

  1. Snap het volledig! Ik heb al zo vaak kleur geprobeerd en iedere keer kwam ik er weer op terug. Ik denk dat als het niet in je zit je het erbij moet laten dat je van rustige kleuren houdt. De gele is prachtig maar de grijze net zo mooi! minder opvallend en daarom hou je daar je waarschijnlijk van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap het volledig! Ik heb al zo vaak kleur geprobeerd en iedere keer kwam ik er weer op terug. Ik denk dat als het niet in je zit je het erbij moet laten dat je van rustige kleuren houdt. De gele is prachtig maar de grijze net zo mooi! minder opvallend en daarom hou je daar je waarschijnlijk van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is ook zo! Niet meer steeds proberen met kleur, haha. Dit is een stuk rustiger!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★