Vakantie!


Voorpret is een heel belangrijk gedeelte van vakantie. Wat kan ik me er ontzettend op verheugen: we gaan een reis naar en door Italië maken. Een echte gezinsvakantie dit jaar! We gaan twee weken op vakantie. In een witte Landrover Defender van www.steel-brothers.nl rijden we van Haarlem eerst naar de Toscane. Daar slapen we in een prachtig, ingerichte safaritent (met alles erop en eraan!) van Tendi (www.tendi.nl). Na vier nachten daar maken we de oversteek naar het schitterende eiland Elba. Ook daar overnachten we in een safaritent (incl. badkamer en echte bedden, ideaal). Elba schijnt heel mooi te zien. Ik ben er nog nooit geweest en kijk er echt naar uit! Ik denk ook dat Bo ontzettend kan genieten van de mooie campings waar de safaritenten staan. Er is een zwembad, kinderbad en een speeltuin. Genoeg te doen! Alvast wat inspiratie en een sfeerbeeld van onze vakantie:


Volg je ons avontuur hier op mijn blog en op instagram (@enstijl) ? 




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★