Witte muren....

Ik blijf het toch het allermooiste vinden: witte muren. En dan vooral net helemaal strak gestucte witte muren.. Nou is dat voor ons niet haalbaar in een huurhuis, maar ik ben wel weer met een kwast en roller aan de slag geweest. Twee muren in de slaapkamer waren zwart, voor een hele lange tijd. En ik wilde het al een tijdje weer wat frisser maken. Dus eergisteren ben ik begonnen.. Ik kan nooit bij de bovenkant, dus er blijft altijd een stukje nuur ober wat Mari dan moet verven.. Gelukkig kreeg ik hem weer zo ver.. 

Het moest wel ong drie lagen krijgen. deze muur.. Maar het was het waard. Ik vind het resultaat heel mooi en lekker fris. Goed voor de zomer ook! Ook de schouw heb ik meteen maar even meegenomen en ook wit geverfd! Ook wel fijn dat alles een beetje fris en een soort van vernieuwd wordt omdat wij ons huis gaan airbnb-en de twee weken dat we op vakantie gaan in juni. Dus wil je heel graag in een mooi appartement logeren in Haarlem centrum 
(dichtbij Amsterdam, het strand, de duinen en nog meer prachtige natuur) dan kan dat! Er zijn nog wat mogelijkheden! Voor nu: geniet allemaal van het Pinksterweekend!!









2 reacties:

  1. Zelf vind ik witte muren niet mooi, maar bij jou inrichting hoort het gewoon.
    En wat ik zie is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★