Birthday preparations....

Bootje wordt over minder dan een week alweer twee jaar.... Dan heb ik dus een zoon van twee: bizar.... 
Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor z'n verjaardagsfeestje. 


We vieren het met familie en vrienden op een zondag en wil het hier dan leuk versierd hebben. Ik heb al papieren bordjes (zwart wit uiteraard) kunnen vinden bij Loods5. Stoffen, witte slingers heb ik ook al in huis (ookal hangen die nu bij Bo op z'n kamertje). 

En nu heb ik ook zwarte, leren slingers.... Zo mooi! Handgemaakt en daardoor uniek. De slinger is van Bags by Yvett en ik vond haar weer dankzij instagram. Op haar website: www.yvett.nl vind je nog veel meer mooie. In eerste instantie natuurlijk prachtige tassen. Allemaal handgemaakt en van een prachtige kwaliteit leer. Ik vind vlaggenlijnen altijd zo feestelijk staan en ze kunnen het hele jaar door. Zeker als ze van stoer leer zijn, zoals deze! Ik hang ze straks gewoon in de woonkamer of slaapkamer! 






Ook een handige en leuke manier van een slinger ophangen: tussen twee bamboe stokken en dan in een vaas! 





0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★