Mijn droomlamp....


Ik had al een hele tijd een droomlamp: de Ay Illuminate Z2 lamp. In mijn hoofd had ik hem in ieder geval, ik kon er alleen van dromen. En nu hangt hij hier: in ons nieuwe huis.
Wat een joekel van een lamp en daarom juist zo mooi. Het is goed om met grote gebaren te werken in een interieur. Dat maakt een woonkamer (bijvoorbeeld) ruimtelijk en groter.
Een grote lamp, grote bank en een hangstoel bijvoorbeeld zijn van die grote gebaren die vaak goed werken.

Het design van de lamp is licht en eigenlijk best simpel. De lamp bestaan namelijk uit bamboe
en lichte stof, (wit en "crispy" katoen) een paar touwtjes en moertjes. 
Het effect is echter groots en spannend. 
Het is echt een eye catcher en opvallend stuk voor onze woonkamer.








De woonkamer begint zo echt al vorm te krijgen en is
door het toevoegen van zo'n grote, lichte lamp als deze
echt heel anders dan de woonkamer in ons vorige huis.
Dat wilde ik graag. Ik was toe aan verandering.
Ons huis nu is ook weer hoog, wat de grote lamp ook
benadrukt. 

Vanaf de bank zie ik de eetkamer. We hebben nu een eetgedeelte en zitgedeelte…. En dan zie ik dus DE lamp. Als de openslaande deuren open staan en de wind gaat door het huis, wiegt de lamp ook zachtjes mee. Het huis leeft zo weer een beetje meer. Thanks daarvoor Van Mokum (@vanmokum) www.vanmokum.nl en Ay Illuminate (@ay_illuminate) www.ayilluminate.com
De instagram feeds en websites zijn erg inspirerend en doen
me weer verder dromen van mooie, grootse lampen in prachtige interieurs….

Even van de bank naar links kijken: mijn droomlamp hangt gewoon hier….


6 reacties:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Ik geniet er zeker van! Zo mooi! x

      Verwijderen
  2. Een prachtexemplaar!! Wat hangt hij mooi boven je tafel, geniet ervan!!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★