SNOEPS....

Ik was al de trotse eigenaresse van een echte Snoeps hanger.... En nu heb ik nog een kunstwerkje van Snoeps in huis hangen! Een wandkleed om precies te zijn. Echt een stukje kunst voor aan de muur. Bij ons thuis hangt het stuk in de woonkamer nu en het staat er prachtig. Een echte eye catcher. Ik heb zoveel ingelijste posters in huis, dat iets anders voor aan de muur ook wel een keer leuk is.

Alles van Snoeps is met de hand gemaakt en is dus allemaal uniek. Ik ben bij Silke (de eigenaresse) in het atelier in Haarlem geweest. Ze maakt zulke mooie dingen en is er de hele dag door mee bezig. Ze heeft een achtergrond als interieurstyliste in Munchen en is erg precies. Ze wil altijd de beste kwaliteit leveren. Er gaan heel wat uren in zo'n mooi stuk voor aan de muur zitten. En het touw wat gebruikt wordt komt van een kleinschalig familiebedrijf in Duitsland. Erg bijzonder dus. Het leren Snoeps labeltje maakt het helemaal af.
Ik heb de leuke planten hangers ook al zien hangen bij strandtent Ubuntu in Zandvoort en in een zaak in Amsterdam. En ik snap het helemaal! Je kan er ook hele andere dingen in hangen. Bijvoorbeeld mandjes of een plateau met kaarsen. Vele mogelijkheden!
Er zijn nog enorm veel ideeën in de maak in het atelier van Snoeps, dus we gaan nog veel meer van ze zien binnenkort. Wil je op de hoogte blijven? www.snoeps.nl 
Snoeps heeft nu ook een webshop en een instagramaccount (@snoeps.haarlem), dus daar kun je meteen ook even een kijkje nemen! 













0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★