Voor en na....

De woonkamer in het nieuwe huis: voor en na..... Houtwerk allemaal 9010 geverfd. Op de vloer ligt licht grijs vinyl. 



Het eetgedeelte van de woonkamer vanaf de andere kant, voor en na.... De schouw is wit geverfd. De louvre deurtjes zijn eruit en vervangen voor mooie oude paneeldeuren in heel lichtgroen en de vloer in uiteraard anders: er ligt nu in de hele woonkamer licht grijs vinyl. Al het houtwerk (behalve dat van de deuren) hebben we wit geverfd en zo ook de muren. 




Meer voor en na's volgen snel!
Fijn weekend! Wij gaan nog weer wat klussen doen hier in het nieuwe huis!





6 reacties:

  1. Wauw wat gaaf maar wat ik echt het einde vind is je leeuw in het lijstje..
    Mijn sterrenbeeld is leeuw,vandaar..
    Veel klusplezier..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! De leeuw is van www.sterrenhoudt.nl Ons zoontje z'n tweede naam is Leeuwe,
      dus hier is hij ook erg toepasselijk.
      Liefs, sanne

      Verwijderen
  2. Geweldig resultaat!! Benieuwd naar de rest van het huis!

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Enstijl,


    Ik weet dat je niet meer actief bent maar ik probeer het toch. Waar heb je jouw mooie Vinylvloer gekocht. Ik wil ook heel graag dit, omdat het dezelfde look geeft als een gietvloer. Maar is een stuk goedkoper. Hoop dat je mijn berichtje leest!

    Alvast Bedankt,

    Robin Kroes

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★