Tekstposter.nl


Ik houd heel erg van posters…. Dat hebben jullie vast al kunnen zien hier op mijn blog. Een poster van het melkmeisje, posters van Kate Moss, zelfgemaakte zwart/wit foto's van Bo op een poster. 
Dit zie je zeker ook terug op mijn instagram feed (@enstijl). Ik heb al heel wat foto's laten printen in posterformaat. Het mooiste vind ik posters in zwart wit. Dit past het beste bij ons interieur.
Weer via instagram zag ik de feed van tekstposter.nl (@tekstposter.nl)
Een mooie website met originele posters. De botanische prints spraken me erg aan en zijn helemaal in trend momenteel. Op de slaapkamer hebben we al een behoorlijke verzameling posters aan de muur boven het bed, maar deze kever en varen print konden er nog prima bij! Ook vind ik ze erg mooi uitkomen in een houten lijst. 


Verzameling posters aan de muur in de slaapkamer....



Botanische prints....



In een mooie houten lijst....


Onze zoon heet Bo, daarom is de B een mooie, belangrijke letter voor ons. De B poster staat nu in de woonkamer, bij m'n andere posters. Maar het zou ook goed kunnen dat Bo hem zelf op z'n kamertje krijgt! Ook leuk!
Ik zag nog veel meer leuke posters op de site van www.tekstposters.nlwww.tekstposter.nl, kon moeilijk kiezen! Dus neem vooral even een kijkje daar voor iets bijzonders aan je muur!









0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★