Boxworx.... Give away!

Wow! De coole, stoere producten van Boxworx zijn te gek!

Het bankje "Old wood" staat nu bij ons. Ik heb hem nu in de gang staan, zodat Bo er ook op kan zitten als hij aan het kleuren in op de schoolbordmuur in de hal.
Maar het bankje is ook prachtig in de woonkamer naast de bank (als een soort bijzettafeltje) of als decoratie (zie foto's), gewoon voor de mooi. Heel functioneel dus ook. En je kan er ook nog op zitten! Dus dat is al helemaal mooi mee genomen. 
Ik mag namens Boxworx zo'n "old wood" bankje weggeven aan een van mijn blog lezers/lezeressen! Dus wil jij dit fantastische bankje winnen, let dan goed op.  Volg @enstijl en @boxworx op instagram en op facebook. En deel een van de foto's van het bankje van mijn feed op instagram met de hashtag: #enstijlboxworxgiveaway zodat ik je deelname kan terugvinden. Het zijn een paar stappen die je moet zetten, maar het is dan ook een erg bijzonder bankje wat je kunt winnen! 
Succes allemaal! Je kunt meedoen tot en met zaterdag 26 september 2015!

Als je toch bezig bent: zou je op &stijl willen stemmen via deze link: stem op mij!
Ik ben namelijk genomineerd voor de Meet the Blogger Audience Award Beginner! Ik ben super trots en als je op mij stemt, ben ik ook nog eens heel blij! 

Boxworx is gestart uit een voorliefde om van oude en natuurlijke materialen weer opnieuw iets moois te maken. Doordat elk item handgemaakt is, zijn ze exclusief en uniek. Dus je hebt echt iets gaafs in huis! En snel ook: ook al is alles handgemaakt, ik had het bankje zeer snel al binnen! 
Alles van Boxworx is handgemaakt en bijna alles wat ze verkopen is van prachtig hout. Dat past dus goed in ons huis! Er zijn stoere, robuuste bankjes en tafeltjes te vinden in de webshop, gave lampen en zelfs plaids en kussens.

Ik houd van de combinatie van hout en andere natuurlijke materialen. Ook is het mooi om verschillende kleuren hout met elkaar te combineren. Hout past gewoon erg goed in ons huis waar het veelal grijs, wit en zwart is. 

Er zijn nog veel meer leuke producten die zo mooi zijn in de webshop (www.boxworx.nl), dus ik zou er zeker eventjes een kijkje nemen. 













styling and pictures by: enstijl 





7 reacties:

  1. Wat een ontzettend tof bankje! Perfect voor in iedere hal en ruimte als je het mij vraagt. Ik ga meedoen! XO Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is erg mooi en past overal eigenlijk mooi! Leuk dat je mee doet!! X

      Verwijderen
  2. Die is mooi!!!! Ik ga zeker meedoen want die zou hier heel mooi staan. Prachtige foto's heb je gemaakt. Nu duimen :) liefs Gemma (livelovehome)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net ontdekt! Gaaf! Ik volg jullie nu op fb en op IG, ook heb ik op IG een foto (met hashtag) gedeeld, maar mijn pagina is wegens omstandigheden privé. Als je mij gaat volgen kun je het dan zien? Ik wil zo graag meedingen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf bankje. Zou echt heel mooi staan in onze hal van het nieuwe huis. Fingers crossed!!
    Fijne weekend :) Groetjes, https://instagram.com/marinkestevens/

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★