Een stukje Marrakech in huis....

Ontzettend blij ben ik met mijn nieuwe, grijze poef van House of Khmissa (www.houseofkhmissa.nl)! Ik vond dat dit huis wel wat Oosterse invloeden kon gebruiken, dus deze poef brengt meteen een beetje van die sfeer in huis. De producten van House of Khmissa komen allemaal uit Marrakech en zijn allemaal handgemaakt en dus uniek. De leren poef ruikt zelfs lekker: echt leer! 
De poef is er in veel verschillende kleuren. De naturel kleur, de zwarte en de witte zijn ook prachtig. Maar deze licht grijze past hier denk ik het beste. De kleur zie je ook niet zo vaak en is daardoor echt bijzonder!
De poef wordt geleverd zonder vulling, maar op de markt heb ik schuimvulling gehaald en voor nog geen 6 euro had ik genoeg om de poef te vullen. Zo was ik ook weer eens op markt! Was ik alweer een tijdje niet geweest! 

De kleine goudkleurige spiegeltjes die op de schouw hangen zijn ook van House of Khmissa. Door ze bij elkaar op te hangen, creëer je een leuk effect. En ze zijn maar 3,95 euro, dus het is meteen een leuke budget tip!

Wil je ook een stukje Marokko in huis halen, kijk dan even op www.houseofkhmissa.nl 











0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★