EnstijlLafraugiveaway

Ik mag weer iets heel moois weggeven!! En wel een mooie rijstmand uit de webshop van LaFrau.com
De webshop van Froukje staat vol met mooie spullen. Ik houd erg van deze stijl. Veel naturel tinten en marrokaanse invloeden. Tafeltjes, krukjes, maar ook hele mooie lantaarns bijvoorbeeld. Manden heb je nooit genoeg! Ik niet in ieder geval. Zoveel troep (lees: speelgoed) om op te bergen! En dat het liefst in allerlei soorten, verschillende manden! Ze staan hier overal zodat ik s'avonds alles van de vloer op kan rapen en in 1 keer in een mand kan flikkeren. Met beleid... Een beetje dan...
Deze prachtige rijstmand XL brengt de juiste sfeer met zich mee ons huis in. Hij kan ook goed met een kleedje erin en is ook erg geschikt en mooi als decoratie. Misschien verhuist hij dan ook wel naar de badkamer...? 
Jij kunt ook zo'n mooie rijstmand van Lafrau winnen! Hoe? Je mag een comment achterlaten hier op mijn blog en ook de foto van de mand delen op instagram met gebruik van de hashtag: #EnstijlLafraugiveaway
Ook is het de bedoeling dat je @enstijl en @froukje21 volgen gaat op instagram en Facebook (op Facebook: Enstijl interieur en Lafrau conceptstore) 
Je kunt mee doen tot en met woensdag 14 oktober. Dan kies ik een winnaar/winnares uit! Succes! 












9 reacties:

  1. Wat zou ik deze geweldige mand graag een plekje in huis geven. Ik kan wel 10 plekken bedenken war hij mooi zou staan, met of zonder plant of deken erin... Fingers crossed (ook al heb ik geen Facebook). En ik ben helemaal verliefd op de mooiste spullen uit de webshop van Froukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Wat een super mooie mand!
    Ik doe graag mee en ga gauw een foto delen op IG.
    Fijne avond en thnx voor deze top actie.
    IG: marleenvanderheijden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee om deze leuke mand kade te doen aan een vriendin! Leuke actie ❤
    IG: flintekind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee om deze leuke mand kade te doen aan een vriendin! Leuke actie ❤
    IG: flintekind

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mand! Volgend jaar ga ik samen wonen en we zijn nu al druk bezig met het zoeken van leuke spullen, deze mand past heel goed bij de dingen die we al hebben verzameld tijdens onze vakantie in Afrika.. (houten dieren en een klein Afrikaans hout hutje) 💛💛

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Zou m graag een plekje geven in ons huis! Ik doe mee! IG : lausje040

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke mand! Vooral zo met een vachtje erin. Ik ben verliefd. Ik doe mee.
    IG; yasminameling

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★