Studio Ditte....

Een ontzettend leuk ontwerpbureau: dat is Studio Ditte (www.studioditte.nl
Ik zag ze op het Show Up Event en was meteen verkocht! Wat een leuke dingen! Ze ontwerpen veel zelf, maar werken ook in opdracht. Op Show Up zag ik hem liggen: een dekbedovertrek vol met robots. 
Robot Dekbedovertrek 
Ik heb iets met robots. Vind ze altijd wat liefs hebben. Dit soort robots dan he. Er zijn ook best wel enge robots eigenlijk.... Maar deze zijn allemaal leuk!
Studio Ditte probeert met elk ontwerp iets toe te voegen aan de beleveningswereld van de gebruiker door het alledaagse iets extra's te geven. En daar zijn ze met dit dekbedovertrek heel goed in geslaagd! 

Bo heeft net een nieuw bed, een 1-persoons, groot bed. Het bed mochten we gratis ophalen! En ik heb het samen met mijn moeder wit geverfd. Het is een omkeerbaar bed, dus als Bo veel groter is, kunnen we het omdraaien en heeft hij een hoogslaper. Nu nog niet. Het is net een soort hut op deze manier en ook de slingers maken het een gezellig plekje. Ik heb laatst een dekbed voor hem gevonden in de koopjeshoek van de Ikea, voor de enorme prijs van 3,50 euro. 
Wel zocht ik nog een leuk dekbedovertrek. Een stoer maar toch ook lief idee is deze met robots van Studio Ditte. Bo kijkt z'n ogen uit. En ik ook! De robots zijn allemaal weer verschillend, dus er valt ook echt een hoop te zien. Er zijn ook bijpassende robot muurstickers en het zou heel goed kunnen dat die ook het dekbed komen vergezellen binnenkort.

Ik hoop wel dat Bo op deze manier nog kan slapen.... Het zou kunnen dat hij tot diep in de nacht robots aan het tellen en bekijken is natuurlijk....





Mijn zelfgemaakte houten robot past er ook goed bij....





Bootjes op bed....





Bo kijkt z'n ogen uit en ontdekt steeds een nieuwe robot....


slaaphoofd....






2 reacties:

  1. Geweldig dekbedovertrek! Ik snap dat Bo er helemaal weg van is. Erg leuk merk, ken het nog niet zo lang eigenlijk :-). XO Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★