The egg chair....

De egg chair van Sissy Boy Homeland. Ik had hem al een tijdje. Hij hing in het oude huis in het erkertje wat we toen hadden gewoon vast in het houtwerk. In het nieuwe huis hebben we geen erker meer. En dus ook geen plek waar we de hangstoel goed kunnen ophangen ergens in het plafond of een balk of iets dergelijks. Daar zijn gelukkig hangstoel standaarden voor bedacht! Nou zijn die super duur... Ik wilde heel graag een witte, maar daar moest ik dan echt best lang voor gaan sparen.. En in sparen ben ik dus niet zo goed. Dus na veel zoeken heb ik deze antraciet kleurige hangstoel standaard op kunnen halen in Noord-Holland via marktplaats! Voor 20 euro! Wat een koopje! Hij is dus wel donker grijs... Ik kan hem wit verven.. Maar m'n vrienden en vooral m'n vriend waarschuwt me daarvoor. Die weten allemaal hoe ik verf en dat is vaak niet al te netjes... Dus ik laat het nu maar even voor wat het is: donker grijs dus. Het contrast met het wit en de muur stickers in de vorm van driehoekjes is dan wel weer erg leuk! Wat denken jullie? Zo laten of toch stiekem een kwast en witte verf erbij pakken? 







5 reacties:

  1. Hij is super gaaf en dat standaard zou ik gewoon zo laten..
    Wij hebben dezelfde standaard (wel ietsjes meer antrasiet) en die hangt met een soort van eistoel eraan buiten..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ga hem zo laten. Wel mooi contrast zo.
      Buiten is het ook zo fijn, zo'n stoel! Misschien sleep
      ik hem morgen wel even mee naar buiten als het
      weer zulk mooi weer is! Liefs, sanne

      Verwijderen
  2. Ik vind deze kleur eigenlijk wel leuker dan wit, in een wit huis ;-). Staat mooi zo, hij springt er nu goed uit en is niet te opvallend. Gaaf ook zo'n eggchair. Btw, je hebt een erg leuke blog, sorry voor alle spam, haha. XO Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk juist! Alle berichtjes! Meer dan welkom! X

      Verwijderen
  3. Ik heb net ook de Egg chair van Sissy Boy binnengekregen en heb dezelfde standaard als jij zie ik nu. hoe heb jij hem bevestigd aan de standaard? De haak van mijn stoel past namelijk niet door het gat van de standaard :-s

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★