xenos

Xenos heeft hele leuke, nieuwe, budgetvriendelijke producten binnen! Een hele Meubelcatalogus zelfs hebben ze uitgebracht. Er staat zoveel in dat leuk is en ik heb wat dingen besteld voor hier. Ik kon me niet zo goed inhouden.... 

Een krukje met staal en hout, een chipwood krukje, een gebreid kussen en een grijs vloerkleed.... Oeps.
Erg leuk! 

Zal mij benieuwen wanneer het geleverd wordt. De foto's van de producten zal ik dan ook nog even plaatsen!


Vloerkleed, 120 x 180 cm, 24,95 euro.


Poef, 39,95 euro


Chipwood kubus of krukje, 24,94 euro


Bijzettafeltje/krukje boomstam, 17,99 euro





0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★