Black....

I love black. Ik heb gisteren wat dingen anders gestyled en heb een zwart hoekje in de woonkamer gemaakt. Nou wil ik eigenlijk meteen die hele muur ook zwart maken... Maar ik weet niet of in m'n vriend daar blij mee maak (moet ie ook weer helpen enzo...), dus ik laat het nu maar eventjes zo. Maar zwart kan toch wel erg cool zijn in een interieur! De pompoen verfde ik zelf zwart met schoolbordverf. Kunnen we er met Halloween en Sint Maarten een gezicht op krijten! Simpele en budget diy voor die twee feesten.... 









0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★