Huisje met spulletjes....

Ik heb er weer eentje gevonden: een hele leuke webshop: www.huisjemetspulletjes.nl 
Via instagram kwam ik erbij. Yvonne, de eigenaresse, heeft ook een heel leuk huis en is altijd bezig met de styling van haar huis. De moeder van drie word gelukkig veel geholpen door haar man, zodat zij tijd kan steken in de webshop. En dat is fijn, want het is behoorlijk veel werk om naast een andere baan ook nog eigenaresse te zijn van een webshop. Maar ze haalt er veel energie uit, dus dat is het waard! 
De webshop bestaat nog niet heel lang, vanaf februari dit jaar, maar ziet er heel leuk uit. Een groot aanbod en veel dingen te vinden daar die passen bij mij qua stijl.
Zoals deze mooie producten van Designletters. Ik vond deze altijd al erg mooi en heb nu gekozen voor een mok en bord met de letter B. De B van Bo.... Dus het is voor hem. Hopelijk gaat ie wat beter eten als het van zo'n bord kan.... Hij eet de laatste tijd echt slecht z'n avondeten. Hoeft niks en probeert het ook niet.. Dus wellicht denkt hij nu: van zulk mooi servies speciaal voor mij kan ik het natuurlijk niet laten liggen... 
Afgezien daarvan vind ik het gewoon erg mooi gemaakt en vind ik het ook goed de wat kleinere webshops te supporten door dingen daar aan te schaffen en niet alles te kopen bij de grotere woonwinkels. Wat ook leuk is en het persoonlijker maakt: als je iets aanschaft in deze webshop wordt het altijd leuk ingepakt opgestuurd, zodat het echt als een cadeautje bij je aankomt. Dus neem een kijkje in de mooie webshop van Yvonne: Huisjemetspulletjes.nl en volg haar vooral ook op instagram om up to date te blijven (@huisjemetspulletjes). 


De B.... Van Bo



Beschuit met hagelslag gaat er in ieder geval wel (een soort van) in.... 











0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★