Ixxi your world....

Ik heb eindelijk een echte IXXI in huis! Ik wilde dat al een hele tijd, maar zat met zoveel ideeën in in m'n hoofd. Ik wist gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar ik heb gekozen. En wel voor een foto die ik zelf een tijdje geleden gemaakt heb van ons zoontje Bo. 
Hij had z'n dag, dus ik heb hem kunnen fotograferen met een indianen verentooi op. Het zijn mooie foto's geworden en eigenlijk vind ik een persoonlijke IXXI op deze manier wel erg leuk.
Ik raak ook niet uitgekeken op deze foto. Nog steeds niet. Terwijl ik normaal wel nogal snel uitgekeken ben op dingen in het interieur. Ik ben nogal veranderlijk. 
Maar de foto blijf ik prachtig vinden. Dus vandaar mijn keuze! Iedereen die de IXXI ziet is er onwijs enthousiast over! Ik heb de IXXI boven de bank gehangen. Daar hing nog niks. Ik had deze muur wel laatst licht grijs geverfd. Maar verder kaal gelaten. 
Toch is dit veel mooier. Het maakt de kamer hoger en dus ook groter. Dit ook doordat ik de IXXI redelijk hoog aan de muur en niet in het midden boven de bank gehangen heb. IXXI, de naam zegt het al: het geheel zit met I'tjes en X'jes aan elkaar vast. Een beetje geduld moet je hebben en je moet hem zeker in elkaar zitten als de katten buiten zijn en je super drukke zoon op bed ligt, anders dan komt alles door elkaar. Maar dan heb je ook wat! Wat een onwijs leuk effect en wat gaaf zoiets persoonlijks op zo'n gave manier aan de muur te hebben!













0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★