Kerst....

Het is nog lang geen kerst. Maar zodra het buiten ook maar ietsje kouder wordt en de verwarming weer aan gaat binnen, krijg ik stiekem al een beetje zin in de kerst. En dan vooral in de voorbereidingen. De kerstcollecties die weer in de winkels komen bijvoorbeeld. En dan vooral bij betaalbare winkels als de Ikea en de Hema. Ik was net even op website van Ikea aan het kijken en er staat al heel wat op! 

Ik zit te twijfelen.... Zal ik dit jaar gaan voor een hele kitscherige kerstboom, met vooral veel goud en glitters? Een kerstboom vol kleur (vooral fel roze)? Of een kerstboom met allemaal natuurlijke elementen (dennenappels, wit en houten decoraties)? Ik kom er nog niet helemaal uit. Misschien moeten we dan maar twee kerstbomen in huis halen dit jaar. Eentje voor in het zitgedeelte en eentje in het eetgedeelte van de woonkamer? Nu we een grotere woonkamer hebben, ga ik in ieder geval dit jaar zeker een kerstboom kopen! Meteen nadat de Sint weg is.... Of heel stiekem al een weekje daarvoor....

Voor de naturel kerstboom....:



Voor de kitscherige, over the top kerstboom....: 






foto's komen van de website van www.ikea.nl







0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★