Thema: Gold

Ik ben in november jarig en ik word dan 30.... Ik ga een feestje geven met als thema: Golden Thirties en ben alvast wat inspiratie aan het opdoen voor de versiering. Uiteraard heb ik ook al wat dingetjes verzameld en al best leuke dingen gevonden. Maar ook op pinterest heb ik nog even goed rond gekeken. Bij deze wat mooie inspirerende plaatjes voor een feestje met een Golden thema.


foto: www.paper-source.com


foto: api.shopstyle.com


garland foto: etsy.com


foto: www.refinery29.com


foto: potterybarnkids.com


foto: dsignlabel.nl












0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★