BN Wallcoverings


Yeah! Eindelijk: ik heb behangen! Voor het eerst in m'n leven. En dat terwijl ik eind volgende week dertig word.... Ik ben er gewoon aan begonnen en het resultaat is best wel geweldig eigenlijk! Dat is voornamelijk geheel te danken aan het mooie behang van BN Wallcoverings (www.bnwallcoverings.nl). Ik heb het No Limits fotobehang bij hun besteld. Je kunt daar kiezen uit enorm veel afbeeldingen uit een databank. Mooie prints bijvoorbeeld uit het Rijksmuseum(link)! Maar je kan ook zelf een afbeelding aanleveren. Ik wilde graag een iconisch beeld op de muur. Iets groots, dramatisch. Voor dat zelfde effect: groots en dramatisch. Dus: Kate Moss. Zij is toch het eerste ongeveer waar ik aan denk als ik aan een icoon denk. En ze is gewoon heel mooi. Misschien zeker wel toen ze wat jonger was, zoals op deze foto. Deze foto heb ik geüpload op de website van BN Wallcoverings en gelukkig was de resolutie hoog genoeg. Paar dagen later had ik het behang al in huis. En toen moest ik dus nog even gaan uitzoeken hoe dat eigenlijk moet: behangen. Gelukkig staat er een handige uitleg(klik hier)  op de website die het behangen in een paar stappen goed uitlegt! Gewoon doen: zou ik zeggen! Als ik het kan (met mijn ongeduldigheid en snelle klus gedrag....) kan iedereen het denk ik! Het resultaat is exact waar ik op hoopte! Een echte eye catcher is het nu: de muur waar eerst niks gebeurde. Prachtig! En best wel trots dat ik dus prima kan behangen. Niet al te bang zijn als het gaat om experimenteren in je interieur. Het kan ook goed uitpakken! 

















6 reacties:

  1. Staat erg mooi bij je. En weer een ervaring rijker kun jij straks 30 worden hihi...
    (Soms zou ik ook nog wel 30 willen zijn)
    Maar het is een leuke tip...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, precies! Heb ik dat ook weer eens gedaan! Liefs, Sanne

      Verwijderen
  2. Staat prachtig ! En goed gedaan :)

    Liefs,
    San (sanshuisstijl_)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja best trots dat het zo goed gelukt is. Maar dit is ook heel fijn behang en makkelijk in gebruik! Liefs

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★