Elle decoration LIVE....

Vandaag bezochten we het Elle decoration LIVE event (link) in de Posthoornkerk in Amsterdam. Wat een prachtige locatie! Ik was nog nooit in deze kerk geweest, terwijl ik er wel een aantal keer langs ben gelopen.. Maar echt heel mooi! De kerk zit aan de Haarlemmerstraat. Een hele leuke straat in Amsterdam vol leuke winkeltjes en gezellige tentjes. 
In de kerk zagen we prachtig design. Vooral het leuke, verrassende design van Fatboy sprong eruit! De moderne grote witte lampen waren in leuk contrast met de oude kerk. Wat ik ook echt te gek vond waren de opblaasbare poedels van Fatboy die in de kelder van de kerk stonden. Ze lijken echt op de ballondieren waar ze oo gebaseerd zijn! 

We hebben een masterclass van fotograaf James Stokes gevolgd. Ik ben enorm fan van zijn werk en de masterclass was leerzaam! Ik heb zelfs daadwerkelijk notities gemaakt.. Stuudje he... 

Uiteraard verzochten we ook even suhka voor wat inspiratie. Als je dan toch op de Haarlemmerstraat bent! 







Kleed van Fatboy.... 


De opblaasbare poedel gebaseerd op een ballon dier.... Link


















0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★