Give away!

Jeeh! Ik mag iets heel leuks weggeven namens By-Boo. By-Boo is ontzettend mooi merk: jong en dynamisch en het heeft een hele eigen kijken op wonen. Het is een groothandel is woonaccessoires en producten en de producten worden in vele winkels verkocht. Ik ben langs geweest in de mooie showroom en eigenlijk is alles mooi! Ik werd er een beetje hebberig van....
Dit leefkussen van leer en jute is wel een favoriet. En daarom mag ik daar dan ook een exemplaar van weggeven! 
Het leefkussen is ideaal voor het hele gezin. Mijn zoontje heeft hem helemaal ontdekt en gebruikt het om lekker op te springen vanaf de bank.... Springen is namelijk een erg belangrijk onderdeel van het leven van mijn zoontje! En als hij tv wil kijken, ligt ie lekker op het kussen.... Het biedt een extra zit plek naast de bank en doet ook goed dienst in de kinderkamer van Bo. 
Wat moet je doen om ook zo'n fijn leefkussen in huis te krijgen? Doe mee met de give away! Volg @ByBooNL en @enstijl op instagram en Facebook (Enstijl Interieur en By-Boo). 
Deel de foto van het leefkussen op instagram met @enstijl en @ByBooNL daarin getagd en tag ook twee mensen waarvan je denkt dat zij het kussen ook graag zouden willen winnen. Gebruik in je berichtgeving dan de hashtag: #enstijlbyboogiveaway 

Op zaterdag 12 dec maak ik de winnaar bekend, zodat de winnaar nog voor kerst dit geweldige cadeau in huis heeft! 
Succes en een hele fijne dag! 

Liefs, Sanne 


De twee vloerkleden zij ook van By-Boo trouwens. Het grijze kleed is het carpet medaillon, donker grijs. 


















6 reacties:

  1. Wateren geweldig kussen en wat een super leuk interieur merk! Ik doe heel graag mee en ga meteen de foto op Instagram delen. Helaas geen Facebook, dus #fingerscrossed...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op instagram mee doen is ook goed! Leuk dat je mee doet! Liefs,Sanne

      Verwijderen
  2. Lijkt me zo tof om deze te winnen! Wij hebben hier ook zo'n kleine springer thuis :))
    @meereline (IG & FB)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al? Haha.Wel gezellig zijn die he, die springers? Leuk dat je mee doet! Liefs, sanne

      Verwijderen
  3. Hoi,
    Ik doe morgen mee!
    Te leuk om niet te doen. Fijne week:)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★