Histor Kleurbedenktijd....

Histor heeft een nieuwe campagne gelanceerd, genaamd de: Histor Kleurbedenktijd (www.histor.nl/kleurbedenktijd). 
Echt iets voor mij! Ik ben altijd een ontzettende twijfelaar. Ik kan heel slecht beslissingen nemen. Ook ben ik daarentegen erg impulsief en kan ik vaak eerst iets doen en er daarna pas over na gaan denken of ik de goede beslissing genomen heb. Dit gebeurt ook regelmatig is ons interieur. En dan vooral wat betreft de muren....
In ons oude huis heb ik een muur in de woonkamer denk ik wel 15 keer geverfd in de 7,5 jaar dat we daar woonden. Dat is veel. Dat betekent gewoon bijna een centimeter minder oppervlakte huis door dat de muur gewoon dikker wordt van al het verven.... dan was het toch weer net iets paarsig, te groen of te licht of te donker. 
Behoorlijk veel getwijfel en impulsieve acties dus wat betreft dat verven bij mij....

Voor mensen zoals ik is de Histor Kleurbedenktijd dus erg handig! Je kunt een muur in een bepaalde kleur naar keuze verven. En als je er nou daarna achter komt dat dit helemaal niet de juiste kleur is voor je of het staat totaal anders dan verwacht: dan kun je de kleur ruilen. Je gaat dan naar de winkel, koopt een nieuwe pot histor verf en maakt een foto van de twee verschillende kleuren en hoe je ze gebruikt hebt. Dit stuur je met de twee aankoopbonnen terug naar Histor en je krijgt het bedrag van de laatst gekochte pot verf terug! Ideaal! Je krijgt 30 dagen Kleurbedenktijd. Dus denk je na een aantal weken: nee blauw is het echt niet voor mij, ik wil veel liever groen: dan kan het! Zo kan je op een veel toegankelijkere manier experimenteren in je interieur met kleur. 
De Kleurbedenktijd is op 26 oktober voor het eerst geintroduceerd bij de Gamma. Daarna geldt de Kleurbedenktijd bij de Karwei (van 7 dec tot en met 27 dec. 2015). Daarna is de Histor Kleurbedenktijd geldig in alle verfwinkels in Nederland die Histor verf verkopen. 

Kleur kan zoveel doen in je huis. Maar het moet wel echt bij je passen. Het is heel persoonlijk en een bepaalde kleur kan in twee verschillende huizen weer iets totaal anders doen op een muur of op houtwerk. Histor maakt het met deze actie minder spannend om een keus te maken en hee: je mag er nog op terug komen ook. Pffff: ik ga maar weer verven binnenkort denk ik!


bron: www.histor.nl


bron: www.histor.nl


bron: www.histor.nl




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★