Kringloop vondst.....

Weer een mooie kringloop vondst! En daarna ook een diy. Ik vond dit coole poppenhuis in de kringloop winkel in de stad. Bo en ik hebben het samen gekocht voor een tientje en ik wilde het op de fiets in m'n mand voorop mee naar huis nemen.... Dat ging dus niet, want: te groot. We zijn toen de auto van m'n moeder gaan lenen en met de auto weer naar de winkel gereden. Bleek dat je er echt niet in de buurt kan komen met de auto. Alles afgezet of je mocht er niet in. Dus hebben we toen maar de auto geparkeerd in de dichtsbijzijnde parkeergarage, een winkelwagentje gehaald bij de Ah en daarmee zijn we naar de kringloop winkel gereden.... Poppenhuis erin en weer terug. Daar bleek het ding ook nog niet zo makkelijk in de auto te passen. Zweten en een beetje vloeken.... Nou, na veel tijd en moeite waren we toch op weg naar huis, met het poppenhuis. Natuurlijk heb ik hem wit gemaakt. Twee lagen heeft ie nu gehad en ik denk dat he twee goed is zo. Zou nog een laag kunnen gebruiken, maar daar heb ik stiekem niet zo'n zin in.... Dus: de kinderboek wordt steeds gezelliger! Ook met de mooie olifant en haas die ik kocht van de geweldige Paulina Arcklin. 
Nu maar hopen dat Bo er ook daadwerkelijk mee gaat spelen! 
Fijne dag! 










0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★