Kunstinkaart.nl

Op www.kunstinkaart.nl zijn de meest mooie city maps te bestellen. Ze hebben 100 verschillende city maps, in verschillende stijlen en verschillende maten. Zo zit er voor iedereen wel iets bij! Ik heb gekozen voor de city map van mijn woonplaats Haarlem, waar ik al mijn hele leven woon. Haarlem is belangrijk voor mij. Ik heb er me altijd prettig gevoeld en de stad is net wat minder druk dan Amsterdam. Wat voor mij wel zo prettig is.... 
Uiteraard koos ik de city map in zwart wit. Dat past goed in ons interieur en bij mijn andere (onderhand een verzameling) posters. 

Ook koos ik voor de stad Amsterdam in het goud. Dit is een cadeau voor mijn man en zijn compagnon, die een nieuwe studio hebben laten bouwen en betrokken hebben in Amsterdam met hun bedrijf Soundsright. Ik wens ze al het succes van de wereld, vandaar de gouden kleur voor Amsterdam. 
Zo is een city map ook een perfect sint of kerstcadeau! Heel persoonlijk en bijzonder! 

De city maps zijn erg gedetailleerd en zien er erg goed uit. Meteen opzoeken waar ons huis ligt natuurlijk! 

Zit jouw stad er niet tussen? Dan kun je altijd even contact op nemen met www.kunstinkaart.nl (instagram: @kunstinkaart.nl) en wie weet kunnen ze van jouw stad ook een mooie city map maken!















0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★