Soxs.co

Dat je bijna zin krijgt in de winter.... Dat had ik nooit gedacht. Van deze sokken dus wel! Ze creëeren een gevoel.... Wat best knap is voor een sok! Maar ik heb meteen zin om op de bank te kruipen met een kop warme chocolademelk met slagroom en rum en eigenlijk een haard te hebben waar ik dan in zou kunnen staren de hele avond.... 
Ze zien er heerlijk warm uit en dat zijn ze ook. Zacht en wollig! Soxs.co wil hetzelfde gevoel creëren met de sokken wat je ook kreeg van door je oma zelf gebreide sokken. Maar deze prikken dan niet. Wel zo lekker! Dat komt door het gebruik van wol van Nieuw-Zeelandse schapen. Ook zijn de sokken duurzaam geproduceerd met respect voor de schapen. Ik zou er wel in willen kruipen, in zo'n sok. Heb ze de hele dag aan in huis en mijn man ook. Die heeft de mannenversie namelijk. En Bo kan ze  binnenkort ook de hele dag aan: want er komt een baby en kindersok aan! Met een flesje sock stop erbij, dus uitglijden zit er dan niet bij. 
Dus houd de site van SOXS goed in de gaten: www.soxsco.com voor nieuwe ontwikkelingen en hier kun je ook de heerlijke sokken aanschaffen. Perfect Sint of kerstcadeau deze sokken! Ze komen in een mooie doos, dus dat is meteen al een cadeautje! 







All pictures by me: @enstijl fotografie 










2 reacties:

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★