Styling...

Kennen jullie allemaal het werk van Paulina Arcklin? Ik ben super fan al een hele tijd van haar styling en fotografie. Echt geweldig mooi! Het was dan ook een eer om haar te mogen ontmoeten van de week. Ze verkocht een aantal props gebruikt bij fotoshoots in haar studio in Amsterdam. Ik heb meteen gereageerd op een vilten olifantenkop en haas voor aan de muur. Voor de kinderhoek in onze woonkamer. Ik mocht ze ophalen in haar studio. Omdat ze uit de studio gaat, had ze nog veel meer spullen staan die ze niet mee wilde verhuizen naar haar huis en die ik dus mee mocht nemen! Leek m'n verjaardag wel! Eerst langs in die mooie studio en ook nog weg gaan met veel moois! 
Te gek! 
Thanks so much @paulinaarcklin 

Geïnspireerd door haar werk ben ik thuis meteen weer met de verf kwast aan de slag gegaan. Alles moet weer wit! Dus m'n koperen vaas wit geverfd, een glazen vaas werd wit en ook de bovenkant van m'n vintage legerkrukje is nu wit. 
De muur in de slaapkamer is na drie lagen ook weer een soort van wit nu. En het poppenhuis wat ik vind voor Bo moest er ook aan geloven. Zo! Wat zal ik nog meer verven dit weekend?! 



Kunst op jute van Pauljna Arcklin 













0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★