Huusje.nl....

Weer iets ontdekt: de webshop van Huusje.nl! Ik zag haar account via instagram en kwam zo terecht bij haar leuke webshop. Hele bijzondere items, net even wat anders dan wat je overal al ziet. Er zitten namelijk veel handgemaakte dingen bij. Zoals deze bergjes knuffels die ik heb staan. Ze gaan echt over een tijdje wel naar de slaapkamer van Bo.... Of niet natuurlijk. Ze zijn veel te leuk eigenlijk voor zo in de winterse woonkamer! 



Ook dit cactus kussen van LijnLoves heb ik via Huusje.nl. Prikt niet! Juist zacht!



Ik ben ook gek op deze handgemaakte kussens van huusje design zelf: raket kussen en zo kan ik nog wel even doorgaan. De hele webshop staat eigenlijk vol met leuke items. Onwijs veel leuke soorten muurstickers ook. De veertjes heb ik bij ons in de slaapkamer op de muur geplakt. Zo kan je eindeloos afwisselen. Je haalt ze er ook zo weer af namelijk. 
Dus zoek je een cadeautje of de juiste aanvulling op je kinderkamer (of je woonkamer....): kijk dan eens in deze webshop.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★