It's beginning to look a lot like christmas....

Oeps.... Al voor sinterklaas weer terug is naar Spanje, heb ik de boom al in huis gehaald. Ik had zo'n zin om hem al te halen! We hebben nu een ruim huis en groot genoeg voor een echt grote kerstboom. Die heb ik dan ook gehaald. Hij paste net in m'n moeders auto. Bo en mijn moeder paste er niet meer in. Die heb ik dan ook even daar gelaten en ben snel de boom thuis gaan afzetten. S'avonds de boom opgetuigd, samen met Bo. Ik dacht eerst met goud en roze te gaan werken. Maar dit bleek toch te druk en teveel kleur opeens in huis. Word daar meteen onrustig van. Dus het roze heb ik er weer uitgehaald, ingeruild voor wit en zwart. Dus nu is het voornamelijk wit en zwart, met een beetje hout en goud tinten. Fijn! Groot wel: zo'n ding in huis. Moet dus even het een en ander gaan verschuiven in huis, weer.... Niet erg! De boom staat iig!











2 reacties:

  1. Hoi Sanne, ik volg je nu sinds een paar weken hier en op instagram en ik doe veel ideeën bij je op. Je styling...je blog en ook je instagram zijn rustig maar gaaf en dat is wat ik zelf ook graag wil...rust in mijn huis maar wel stoer en hip (gebruikt men dat woord nog wel ;o)) groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te horen zeg! Ik ben ook styliste, dus als je een keer graag advies wil: kan altijd! Bedankt voor het compliment! Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★