Max Brown hotel Amsterdam....

Ik vind het nu ik moeder bent stiekem af en toe heel fijn als ik eventjes alleen ben. En dat komt niet zo vaak voor. Dus soms gaan we een nachtje weg. Zoals gister: naar Amsterdam. S'avonds hadden we een feestje, maar overdag ben ik al gegaan, om dus heel eventjes alleen te zijn. Ov fiets gehuurd op het station en toen naar het hotel gefietst, langs de grachten en door de negen straatjes heen. Aangekomen in de Jan Luykenstraat, is daar het Max Brown museum district hotel (maxbrownhotels.com) En dat is heel fijn... Een mooie bar en de kamers zijn leuk en stoer ingericht. Een hele fijne kamer, met wel twee kingsize twee-persoons bedden, hadden we! Nou was dat natuurlijk niet nodig, maar het was een heerlijk ruime kamer voor Amsterdamse begrippen! Ik ben zelf eventjes Amsterdam in gegaan en daarna heb ik een heel tijdschrift gelezen in de hotelkamer met een glas wijn erbij. 









Fijn zeg! En nog zoveel fijner dat ik vandaag het mannetje weer ging ophalen bij m'n ouders! 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★