Mijn kleine indiaantje....

Ik houd heel erg veel van Bo. Iets minder van al z'n speelgoed.... Wat kan dat een troep geven en wat is het soms lelijk! Plastic rode blokken, vet veel instrumenten. Er liggen overal autootjes.... Ik houd dus wel van speelgoed dat er nog een beetje goed uit ziet ook. Daar zoek ik het zelf ook wel op uit.

Voor mijn kleine indiaantje dan dus: een zwart witte tipi van www.woodkidz.nl. Een zwart witte natuurlijk, want: hoe kan het ook anders, dat is toch wel het mooiste voor in ons huis. Zo kan ik de tent ook nog eens in de woonkamer zetten. Daar speelt Bo namelijk toch het liefste.... Bij ons in de buurt. 

Hij neemt een lampje en al z'n knuffels mee de tent in en ligt er lekker te chillen. Woodkidz is een leuke webshop vol met van alles voor je kids en hun kamertje. Leuke kussentjes, deze tipi dus en ook lampen vind je er. En nog veel meer! De tipi is super leuk en de stokken werden erbij geleverd. Wel zo handig! 

Bo is een blij, klein indiaantje met nu een echte indianentent! 














0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★