Bij Suuz....

Bij Suuz is een prachtige webwinkel die ik heb ontdekt via instagram. Ze verkoopt mooie, Scandinavische woonaccessoires. Stoere en pure items van natuurlijke materialen. Veel hout en marmer en metaal. Net wat ik mooi vind! Voor elk budget is er wel wat te vinden. 
Ook is er heel wat te vinden voor kinderen. Een leuk cadeautje of iets voor de kinderkamer lukt gegarandeerd! 
Erg leuk zijn deze bordjes van Fine. 



Ze lijken een beetje op Nijntje. En daar is Bo gek op. Vanzelfsprekend dus dat hij graag zijn broodje eet van deze leuke bordjes. Het eten gaat niet altijd even makkelijk, dus dan is zo'n extra stimulans in de vorm van een leuk bord natuurlijk wel handig…

Bij Suuz verkoopt ook het altijd fijne merk House Doctor. En de nieuwe collectie bevat ook weer een hele set mooie vloerkleden. Zoals deze: dit zwart witte kleed van House Doctor is perfect voorin de badkamer ook, vanwege het materiaal, maar ligt nu fijn in onze slaapkamer. 

\




Dit schaartje van House Doctor stond ook al een tijdje op mijn verlanglijstje. Mooi vorm gegeven zeg! 


Zelfs de website zelf van deze woonwebshop is helemaal mijn stijl. Ik ga er snel nog eventjes rondkijken…. 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★