Blauw!

Af en toe durf ik toch best wel wat kleur in huis te halen hoor! Blauw vind ik erg stoer en ik houd heel erg veel van Perzische tapijten. Nou zijn die normaal gesproken niet te betalen. Maar op: www.onlinevloerkleed.nl heb je wel zeer betaalbare kleden. Veel meer voor mensen met een wat minder groot budget. Mooi kwaliteit kleden en een groot, breed assortiment. Zoals deze dus: dit mooie blauwe tapijt.

Ik had hem bedacht voor in de woonkamer: dit kleed. Maar daar vind ik hem toch wat te blauw, denk ik. Dus had ik hem voor de gein even boven neergelegd op Bo's kamer. En dat is dus heel erg mooi! Hij speelt meteen dat dat het water is en stopt al zijn Artis de Partissen (hij heeft er wel vier die ik de afgelopen jaren op de Koninginnedagmarkten verzameld heb) in een bootje voor op het water! Meteen een speelkleed dus, dit. Zeker op de kinderkamer hoeft het niet allemaal zwart en wit te zijn. Zo'n kleed springt eruit en geeft een heel andere sfeer meteen aan de kamer. Maar ik denk dat ik het kleed ook toch over een tijdje beneden weer probeer of bijvoorbeeld op onze slaapkamer.

Ik was meteen helemaal geinspireerd door de blauwe kleur van het kleed en had een blauwe kamer in m'n hoofd voor Bo. Meteen weer aan het schilderen geslagen.... Maar daar moet ik nog even over nadenken. Misschien wordt die muur toch wel weer wit of misschien zwart.... Maar het kleed is een blijvertje! 


Fijne avond! 


x





Het blauwe "water" in de kamer van Bo....


De blauwe muur is wellicht wat overdreven.... Dus die gaat misschien weer terug naar wit. Maar het kleed is een blijvertje! 


2 reacties:

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★