Lamp en Licht....


Ik was op zoek naar een lamp in de stijl van de Jielde klassieker. Deze Jielde lamp ligt totaal niet binnen mijn budget, dus ik ging verder zoeken op google. 
Tot ik de Aspen vloerlamp van Lamp en Licht.nl tegen kwam! Veel meer betaalbaar en ook ontzettend mooi! Toen ik toch aan het rondkijken was op de site, kon ik het niet laten even verder te zoeken. Een tripod lamp stond ook nog steeds hoog op mijn verlanglijstje. Deze mooie lamp past met zijn witte kap en zwarte tripod goed in ons interieur natuurlijk. 
Wat een veelzijdige webshop! 
Lampenlicht.nl heeft een enorm assortiment hanglampen, wandlampen en vloerlampen. Voor ieder wat wils, want er zijn lampen in heel veel stijlen en soorten en maten. 
Ik ben altijd aan het schuiven en restylen in huis, dus de lampen hebben allebei nu al op meerdere plekken in huis gestaan. Maar dat is juist ook wel fijn. Gewoon kijken waar iets mooi staat in je interieur, een beetje experimenteren! En als je het even anders wil, gooi je de boel gewoon om waar het kan. 
De lampen geven mooi licht en zijn precies wat we zochten en nodig hadden.

Houd de website van www.lampenlicht.nl in de gaten, want ze hebben vaak ook erg leuke acties en kortingen. Aanrader!










2 reacties:

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★