Posters....

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen: posters aan de muur. Ik wil wel af en toe een beetje kunnen wisselen en door een andere poster (of meerdere...) aan de muur heb je meteen weer een nieuwe look voor je woonkamer. Deze muur, die ik onlangs wit verfde weer, kon nog wel iets gebruiken.. Het was een beetje laag. Met deze gorilla poster is dat wel anders! Prachtige foto van de gorilla met een indringende kop. Bo heeft het steeds over de "grote apie" aan de muur. Ik ben blij met het resultaat! Ik heb de poster dit keer met witte punaises vast gezet, maar je kan natuurlijk ook masking tape ervoor gebruiken. Het hoeft niet altijd perse ingelijst te zijn! Zo is het een budgetoptie die eigenlijk ook erg mooi uitpakt! Zo'n poster heeft geen lijst nodig! Fijne avond! X 









0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★