Schatzoeken....

Vanochtend ben ik bij burbri antiek in Aalsmeer geweest.... Als je van schatzoeken houdt: ga dan zeker hier even een kijkje nemen. Alles is mooi en oud en bijzonder! We kwamen aan bij een enorme loods vol met moois. Je moet even goed zoeken tussen de honderden luiken, deuren, panelen en shutters, maar dan heb je ook wat! Elk item is uniek en weer anders dan de rest. Ik wilde de hele loods wel leeg kopen en meenemen. Maar dat zou wel erg overdreven zijn. Want waar moet ik het kwijt.... En zoveel deuren in huis slaat totaal nergens op natuurlijk, maar toch! Hebberig word je er wel van! 

Daarom heb ik gekozen voor een mooi oud houten luik, als decoratie voor thuis. En ook vond ik een mooie schoolstoel voor aan de nieuwe tafel die dit weekend komt (daar later meer over...)  

Kijk op www.burbri.nl voor het adres en info van deze geweldige plek voor een ochtendje schatzoeken.... 








Uiteindelijk is dit luikje hem geworden... Mooi plekje bij de hangstoel voor gevonden.... 











0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★