Directlampen.nl

Ik ben fan: van deze webshop: www.directlampen.nl
Een enorm aanbod hebben ze en voor elk budget is er wel wat te vinden. Ik vind lampen altijd wel lastige dingen. Ze zijn vaak heel duur en ook niet altijd echt mooi. 
Goed licht is erg belangrijk in huis. Het wordt nu weer wat lichter buiten en het blijft langer licht, maar toch: op een gegeven moment moet je rond 18.30 uur toch echt de lampen gaan aan doen. Anders wordt het wel erg schemerig allemaal binnen.
Ik kan het vaak met kaarsen erg gezellig maken in huis, en dat vind ik zelf prima, maar een goede lamp om wat te lezen op de bank of zodat mijn schoonmoeder kan breien tijdens het oppassen, is ook belangrijk! 

Daarom komt deze XXL bureaulamp erg goed van pas! En hij is ook nog eens erg mooi, met zijn mat witte look. Echt een bureaulampje, maar dan 1.80 cm groot. Een imposant ding. Waarschijnlijk komt hij dan ook mooi naast de bank te staan, wel zo handig, vooral voor de breiende schoonmoeder (want lezen, dat doe ik eigenlijk toch ongeveer nooit, als ik heel eerlijk ben).





Toen ik eenmaal deze lamp gevonden had, ging ik verder zoeken. 
We hadden eigenlijk nooit een lamp in de slaapkamer hangen. Het lichtpunt zit precies boven het bed en een peertje (wel een mooie gloeilamp dan) voldeed eigenlijk wel prima. Ik vond tot nu toe ook nooit een echt geschikt exemplaar om het peertje te vervangen.
Totdat ik deze Pulp lamp vond van het trendy merk Anne Lighting. Een nieuw merk, met een hele leuke collectie. De lamp is, zoals de naam al zegt, gemaakt van karton pulp en dat maakt de lamp erg bijzonder! Een echte eye catcher zo in de slaapkamer. Toch wel echt beter dan alleen een gloeilamp peertje....





Kijk zeker even goed rond op de website van directlampen.nl en je zult zeker wat vinden! Of het nou is om goed bij te lezen, te breien of als vervanging van dat saaie peertje boven je bed. Fijne avond! Liefs, Sanne

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★