Fatboy....

Ik houd heel erg van hangmatten. Ik weet niet precies wat het is, maar als ik daar in ga liggen, ben ik instant relaxed. En dat is heel bijzonder voor mij.... Dat ben ik namelijk eigenlijk nooit. De hangmat (headdemock) van Fatboy @fatboy_original is dan ook super welkom! Hij is lekker groot, je zou het bijna kunnen zien als een extra bed voor als er iemand blijft logeren! Hij neemt bijna het hele terras in beslag, maar dat heb ik er met liefde voor over! Wat ligt dat heerlijk! Bo kruipt vaak gezellig naast me, in de "hangbad". Ik denk dat ik er de komende zomer wel de de nodige uurtjes ga doorbrengen! En dat is vaak hard nodig: een beetje ontspannen....!
Fatboy heeft ook het non-flying carpet. Een kleurrijk kleed voor buiten of binnen, verkrijgbaar in allerlei kleuren en motieven. Het blauw/groenige van dit kleed sprak mij het meest aan. Het kleed gaat ook mee als we op vakantie gaan en ergens willen picknicken op het strand bijvoorbeeld. Het is gemaakt van stevig canvas, waar de zitzakken van Fatboy ook van gemaakt zijn. Ideaal! En ook makkelijk schoon te maken! 
Het terras krijgt steeds meer vorm. Ik hanger dit keer vooral inrichten zodat ik echt kan genieten van de zon, als ie er is op het terras. Dus een aantal zitjes, plek voor Bo om te spelen (in z'n hut onder de tafel wat ook weer het zitje is bijvoorbeeld) en mijn hangmat.... Waar ik nu al een beetje verslaafd aan ben.... Als het nou weer eventjes lekker weer wordt.... Ipv steeds regen en kou.... Dan zijn we al een heel stuk verder! 

Dank je wel @fatboy_original voor het creëren van een voorwerp wat mij laat relaxen! Chapeau! 

















0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★