Kringloop = beste vriend

De kringloop is zo fijn, af en toe dan. Soms vind ik ook helemaal niks, maar af en toe zit er echt een schat tussen! Zoals vandaag. Ik dacht: ik ga heel eventjes naar binnen. Vijf minuutjes. En toen vond ik deze. Vrij stom dat ik maar 25 euro bij me had en dit tafeltje toch nog 35 euro kostte... Dus afdingen geblazen! En gelukt! Yeah! Ik denk dat het tafeltje heel erg oud is. Op sommige plekken komt het beslag er een beetje vanaf, maar dit maakt hem eigenlijk nog mooier. Waar zou het vandaan komen? Wat heeft het tafeltje allemaal al meegemaakt? 



Kringloop vondsten zijn zo leuk omdat het item een verhaal heeft. En vanwege de prijs natuurlijk. Vorige week vond ik bijvoorbeeld deze stenen kaarsenstaandaards, voor een euro per stuk.... Dat is toch fijn?! 


Als je in Haarlem of omgeving bent, ga dan zeker eens langs: 
- Rataplan, op de Werfstraat of in de zijlstraat in Haarlem
- Noppes in Velserbroek
- Noppes in Beverwijk 
- Juttersdok in de Cruquis
- Dorcas in Heemstede 

In Alkmaar zitten ook een aantal hele fijne kringloopwinkels bij elkaar waar ik af en toe eens langs ga. 

Hopelijk vinden jullie ook binnenkort zulk moois bij de plaatselijke kringloop winkel! Fijne dag nog! Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★