Love Nature....

Iets goeds doen voor het milieu. Ik vind het eerlijk gezegd nog best moeilijk. Natuurlijk scheid ik mijn afval en breng ik glas altijd naar de glasbak. 
We hebben zelf geen auto, dus dat scheelt weer. Maar wel weer een scooter…. We hebben nu geen bad meer, maar als we er wel eentje hadden gehad, moet ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik er waarschijnlijk bijna elke dag in had gezeten. Dus: ik ben niet echt de meest milieu bewuste figuur, helaas…. 
We hebben thuis geen droger. Drogers kosten heel veel stroom en zijn nou niet bepaald "groen". Geen plek voor ook en geen geld voor. Wat een nadeel is van geen droger hebben, is dat in elke kamer wel eens een droogrek staat, vol met was. Nu ben ik ook nog eens een heel chaotisch persoon en houd ik niet zo van opruimen. Zo'n droogrek staat daarom nog wel eens een aantal dagen achter elkaar midden in de slaapkamer of de slaapkamer van Bo, wat natuurlijk veel ruimte in neemt. 

Naar buiten met die handel! Nu het weer mooier weer wordt, kan ik de was eindelijk lekker buiten laten drogen. Omdat we veel was hebben en ik altijd achter loop met de was doen, wilden we graag een groot rek. Zodat ik 1 keer drie wassen kan ophangen en doen (daarbij zeggend dat ik het daarna dan waarschijnlijk weer een week niet doe). 
Brabantia heeft fijne droogmolens. Ze zijn handig in gebruik en Brabantia heeft nu ook een erg leuke actie: voor elke droogmolen die wordt verkocht, planten Brabantia en WeForest nu een boom! De #lovenature actie.
Dat is nog eens fijn iets terug doen voor de natuur. Door buiten te drogen bespaar je dus en stroom, je denkt aan het milieu en je doet mee aan deze #lovenature actie en je krijgt die fijne frisse voorjaarsgeur in je wasgoed. Dat is niet te koop, maar wel heel erg prettig! Ik vind het er eigenlijk ook nog eens gezellig uitzien. De witte was in de buitenlucht. 









Als je je product registreert, word je op de hoogte gehouden over "jouw" WeForest boom. Eigenlijk heb je op deze manier dan dus je eigen boom geadopteerd!
Voor mensen zonder tuin is dat wel heel cool! Geen plek voor een boom, dan maar eentje adopteren zo.


Ik heb de Brabantia droogmolen gewoon in de parasolstandaard gezet, wij hebben helaas geen gras waar we de droogmolen op kunnen bevestigen. Maar zo werkt het ook perfect! 
Nou, zal zo wel droog zijn, die was. Gisteren was het zulk mooi weer! En wat zal het heerlijk ruiken…. 


Misschien haal ik op deze manier eindelijk eens wat was in zodat er geen enorme stapels meer overal ontstaan…. Wie weet! 
Doen jullie ook mee met de actie? Om dat te testen kun je mee doen aan de 30 Day #lovenature Drying Challenge. Kun jij ook zonder droger? Vast en zeker wel! 

Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★