Moodcorner....

Afgelopen vrijdag was ik in de pop upshowroom  van Sofacompany in Amsterdam om een "moodcorner" te stylen. Sofacompany biedt prachtig Deens design voor een redelijke prijs. Ik mocht met wat accessoires van daar en van de tegenover gelegen winkel Classics Furniture (op de Overtoom, nr 426 in Amsterdam) een hoek in de showroom eigen maken. Ik heb gekozen voor een licht grijze hoekbank, de CONRAD, met een mooie vilten stof. De bakstenen muur erachter maakt eigenlijk alles mooi, dus dat was een goed uitgangspunt voor de Loft stijl die ik wilde creëeren. Natuurlijke elementen, zoals de buffelhoorn, hout en leer passen er goed bij. Met de leren kussens van Sofacompany en wat groen van de bloemenwinkel erbij, vind ik het zelf een mooie hoek woorden zo! Wel best anders dan bij ons zelf thuis.... Maar in zo'n interieur zou ik ook heel goed kunnen wonen!







De banken en fauteuils van Sofacompany kun je ook zelf samenstellen. Bijna alle stoffen zijn mogelijk bij bijna elk model. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt echt je eigen draai eraan geven zo. 

Dus ga vooral even langs op de Overtoom bij de showroom of kijk weken even op de website

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★