Mrs Ibiza....

De vakantie komt al aardig dichtbij voor ons. In mei gaan we naar Frankrijk. Het zuiden van Frankrijk om precies te zijn. Weet niet of we in mei al echt kunnen zwemmen in de Middellandse zee, maar: ik ga het er zeker op wagen! Mrs Ibiza heeft prachtige hamam handdoeken. Die gaan dus iig mee in de koffer. Ik heb gekozen voor de grote, grijze Talamanca handdoek. Elke handdoek is uniek en heeft een andere wassing (een stonewash). Dit geeft de doek een denim look. Heel mooi! Zelfs de franjes worden met de hand geknoopt!

A towel with a story wordt er gezegd op de website. Mrs Ibiza wil niet alleen mooie handdoeken verkopen, ze wil mensen ook inspireren erop uit te gaan. Ga op avontuur en maak zo je eigen verhalen. Een hele leuke, positieve gedachte, die mij erg aanspreekt. Ik kan de aankomende vakantie ook echt wel goed gebruiken. Moet even opladen en echt proberen te ontspannen. Dus ik neem m'n hamam handdoek mee en ga er op uit!









En ik mag iets leuks weggeven! Als je Mrs Ibiza en Enstijl volgt op facebook en instagram (mrs ibiza en enstijl) en een foto deelt van mijn blog op instagram, kan je ook zo'n mooie grijze, doek winnen! Gebruik bij het delen van de foto de hashtag: #mrsibizaenstijl en laat een berichtje onder deze blogpost achter, zodat ik weet dat je mee doet! Succes!

Wil je trouwens lezen hoe wij onze vakantie vorig jaar doorgebracht hebben? Dat kan, hierin het gratis online digitaal magazine 4mamamagazine.

Liefs, Sanne 




40 reacties:

  1. Super gaaf !! Wij gaan 5 Juni al naar Egypte! Ik zou deze heel graag willen meenemen!☘
    Leuk blog !! Ik doe meešŸ™‹šŸ¼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan al, lekker zeg! Duimen! Leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  2. Ja ik doe graag mee! Vorig jaar ren rondrit door Frankrijk gemaakt. Van noord tot Cap d'Agde. Na een jaar klussen heerlijk genoten van onze opgeknapte camper. Aankomend jaar is nog een verassing. Zolang de zon maar schijnt. Deze mooie doek past echt perfect bij ons rijdend huisje. (Je vind een foto op instagram @sebratje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me geweldig, zo'n camper! Leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  3. Yes, I am in! Ook deze gaat dan mee naar Zuid Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zuid-frankrijk welk gedeelte? Leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  4. Woooh Im going to Ibiza! Maar eerst deze doek nog even winnen natuurlijk! Dan kan ik hem daarna heerlijk gebruiken in Ibiza tijdens yoga, op het strand, langs het zwembad en zelfs zo hip als doek in het vliegtuig!:) Im in!#wooimgoingtoibiza xoxo Annemiep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer ga je naar Ibiza? Leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  5. Ooooojaaa zou deze prachtige, one of a kind, hamam handdoek heel graag willen winnen ��. Binnenkort gaan we naar Malaga en daar kan hij mooi "schinen" ✨✨

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op IG vind je mij onder de naam @jtjejtje, Gr Jacqueline x

      Verwijderen
  6. Over twee maanden naar IBIZA dus kan deze zeker goed gebruiken! Een echte meiden vakantie.... Zonder mijn mini meisje ❤ lekker zonnen op deze prachtige handdoek �� x judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk klinkt dat! Leuk dat je mee doet! Succes!

      Verwijderen
  7. Prachtig! Wij gaan naar Elba, doek komt goed van pas! ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je naar Elba gaat, zou ik ook zeker even het Autumn nummer van 4mamamagazine lezen, daar staat een reisreportage in over onze reis naar en door Italie en ook Elba. Elba is zo mooi! Link staat in de blogpost hier boven! Liefs, Sanne

      Verwijderen
    2. Wat leuk!! Niets leuker dan Voorpret. Dank voor de tip, ik ga het lezen! Liefs

      Verwijderen
  8. Ik doe super graag mee! Huisje en tickets zijn al geboekt, in september twee weken naar Ibiza en Formentera! Daar kan ik deze hammamdoek natuurlijk perfect gebruiken! Nu duimen en afwachten! #mrsibizaenstijl #mrsibiza #enstijl #giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow! Wat chill hee! Leuk dat je mee doet! x

      Verwijderen
  9. Wat een leuke giveaway. Ik hou van doeken en Ibizastyle! Ik doe dus mee met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet! Past ook goed bij jouw stijl denk ik! liefs, Sanne

      Verwijderen
  10. Wat een mooi hammamdoek! Zo'n mooie kleur past helemaal bij mij. Tuurlijk doe ik mee met deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Ik doe heeeel graag mee šŸ˜ mijn oude strandhandoeken zijn niet bepaald 'stylish' en bovendien echt hard aan vervanging toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je mee doet dan! Zeker mooi deze handdoeken! Liefs, sanne

      Verwijderen
  12. Ze zijn zo fijn! Zin in de zomer! Zo mooi van materiaal en kleur! Ik doe hem graag in mijn vakantiekoffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig! Ik ga in mei in CuraƧao dus ik zie mezelf al liggen op deze mooie handdoek, super mooi concept ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, Curacao! Lijkt me geweldig! Succes!

      Verwijderen
  14. Geen vakantieplannen hier, maar voor 'gewoon thuis' is hij ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geliked en gedeeld! :-)
    #fingerscrossed

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie stoere hamamdoek!! Ik zou hem voorlopig gebruiken voor de sauna en ook als plaid in huis of tuin. En natuurlijk gaat ie deze zomer mee in mijn koffer naar......?? Dat is nog een verrassing.. ook voor mij�� Man en kids hebben vakantie geboekt als surprise voor mijn verjaardag en ik hoor het pas op schiphol!!! Heel spannend dus maar ik weet wel dat het zonnig is en strand dus die handdoek kan mooi mee�� Jij alvast een fijne vakantie en lekker genieten☀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat de verrassing een fijne vakantie wordt! Leuk dat je mee doet! Liefs, sanne

      Verwijderen
  17. Over een aantal weken zit ik met een vriendin op het heerlijke Ibiza. Op het Talamanca strand nota bene, hoe toepasselijk om dan deze fantastische doek mee te nemen. Alleen de naam is al prachtig! Groetjes @zusvanderebellenclub

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat klinkt dat goed! En toepasselijk idd. Leuk dat je mee doet! Liefs, sanne

      Verwijderen
  18. Over een aantal weken zit ik met een vriendin op het heerlijke Ibiza. Op het Talamanca strand nota bene, hoe toepasselijk om dan deze fantastische doek mee te nemen. Alleen de naam is al prachtig! Groetjes @zusvanderebellenclub

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yep, ik waag ook graag een kans.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

ā˜…