Dream chair....

Eindelijk is hij daar.... Ik droomde al zo lang van hem. Elke keer als ik hem ergens tegen kwam, dacht ik er dagen daarna nog aan. Hij ging niet meer uit m'n hoofd....  
En ineens staat hij daar in m'n woonkamer. In mijn huis.... 
En niet geheel onbelangrijk: hij ruikt zo lekker! 

Ik ben verliefd.






Mijn dream chair.... Die ook nog eens heerlijk zit. Het is een stevig en luxe model, een echt: lekkere stoel. 
Deze butterfly stoel komt van www.poletopole.nl
Ze hebben prachtige producten. Kasten uit India die prachtig zouden staan hier en mooie accessoires (zoals schalen van hout). De kasten zijn allemaal one of a kind. Geen een kast is hetzelfde!
Echt een mooi merk! Laatst had westwing.nl een sale van dit mooie merk, dus houd die site ook in de gaten. 

Deze producten van Pole to pole maken je interieur echt persoonlijk en geven het karakter. De meubels hebben een verhaal en passen in een landelijk, robuust interieur, maar net zo goed in een industriële sfeer.

Het mooie bruine leer van de stoel brengt een mooi contrast met al het wit in huis. 

Iedereen die binnenkomt begint meteen over hem, de stoel, mijn stoel.... 
Het is een blijvertje, deze liefde. 



0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★