Werk voor Homestock....

Ik werk bij Homestock. En daar ben ik heel erg trots op! Het is zo'n leuke, bijzondere woonwinkel. Er zit een winkel in Haarlem en eentje in Eindhoven en sinds kort is ook de webshop geopend! Dus je kan de hele dag shoppen bij Homestock. Onze super fijne bank komt van Homestock, dat is het model: Keys.

Ik werk er als styliste, ik doe de fotografie en ik beheer de social media en bedenk de content daarvoor. Ontzettend leuk om te doen. Laatst heb ik er weer een hoek gestyled. Het thema was: tropical jungle fever. Zie hier het resultaat! 







0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★