Wit, witter, witst....

Ik ga toch echt steeds meer naar wit toe. Het was al voornamelijk wit in huis.... Maar ik wil het toch nog wat verder doorvoeren. Aan de eettafel stonden voornamelijk zwarte stoelen. Maar dat oogt toch een beetje hard soms. Daarom ben ik langzamerhand de zwarte stoelen aan het verkopen en ze aan het inruilen voor witte exemplaren. Wel zo handig als je dan een site vindt waar ze veel verschillende soorten eetkamerstoelen hebben, zodat je bij 1 webshop al kan slagen voor een aantal stoelen tegelijk. Eyoba is zo'n website. Er is iets voor ieder's budget en in allerlei smaken. Modern, strak, klassiek, landelijk, basic en dus ook voor mijn stijl....
Een stijl die ik eigenlijk nog steeds niet kan benoemen. 
Vaak vragen mensen er naar: "hoe zou je jouw stijl omschrijven?". Geen idee eigenlijk. Boho, wit, landelijk? Zeggen jullie het maar! 

Ik heb gekozen voor een moderne, kunststof stoel met het uiterlijk van een klassieke bistro stoel die je ook in een cafeetje zou kunnen tegen komen: een stoel van La Forma. En voor deze, heerlijk zittende stoel, ook van La Forma. Een soortgelijke stoel hadden we al in het zwart, dus ik wist hoe lekker deze zit. Want dat is toch ook wel een beetje belangrijk. Een beetje....










Bij Eyoba hebben ze vaak leuke aanbiedingen, de stoelen die ik hierboven noemde zijn nu bijvoorbeeld in de aanbieding. Dus kijk vooral even rond. Ook voor hele andere dingen als stoelen kun je er zeer goed slagen! Ik ga ook toch nog even verder kijken of ik over een tijdje nog wat zwarte stoelen kan inruilen voor een paar witte.... 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★