Hele Stoeruh Zaken....

Heel veel woonaccessoires. Vintage, nieuw en sommige handgemaakt. Dat vind je allemaal bij de webshop stoeruhzaken.nl
Ik zou de hele webshop wel hier naar huis toe kunnen verplaatsen. Zoveel leuke dingen zijn er. Ook voor een cadeautje kan je hier goed slagen. Er is voor ieder wat wils.

Stoeruh Zaken heeft ook haar eigen lijn, genaamd: Wood. En wat ik erg leuk vind, is de mix tussen vintage items en nieuwe dingen. Dat zie je niet zo vaak. De producten zijn echt met zorg geselecteerd voor in de webshop.

Het huis van eigenaresse Hetty ziet er ook prachtig uit, dus neem vooral een kijkje op haar instagram account: @stoeruhzaken voor inspirerende plaatjes.

Ik vond een XXL koeienhoorn in de webshop. Iets waar ik al een tijdje naar op zoek was. Hij past precies in de trolley die ik altijd vol heb met accessoires en styling elementen. 




Leuk om deze trolley af en toe opnieuw in te delen en zo weer een heel nieuw hoekje te creëren. 

En: geweitjes heb ik nooit genoeg. Zeker nu met ons vakantiehuisje erbij, waar ik een heel muurtje wil bedekken met geweitjes. Dus ik scoorde ook nog twee vintage geweitjes bij Stoeruh Zaken. Zo ben ik al een eind op weg.




 Hebben jullie ons vakantiehuisje al bewonderd in deze blogpost: ? Daar komen deze twee leuke geweitjes uiteindelijk ook te hangen, denk ik.

Ik kan iedereen deze leuke webshop aanraden! Snel kijken dus! 
Liefs, Sanne




0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★