Lampen, lampen, lampen....

Ik vind lampen een beetje lastig. Verlichting is ontzettend belangrijk en ook bepalend voor in huis. Maar ik kan niet heel vaak een exemplaar vinden waar ik helemaal weg van ben. Industriële vintage lampen vind ik altijd wel mooi. Sowieso spreekt het industriële bij lampen mij erg aan. ik kwam deze fijne site tegen (www.iluce.nl) en ging op zoek. Ja hoor, exact zo'n mooi industrieel exemplaar die ik zocht hadden ze hier! Deze om precies te zijn. De White Sun Tafellamp is dus een tafellamp, zoals de naam al zegt. Ik zocht echter geen lamp voor op tafel, maar voor op de schouw in het zitgedeelte. Daar is altijd te weinig licht. En ook al is het nu zomer. Ik wil toch wel graag s'avonds iets kunnen zien en wat gezelligheid aan doen in huis.... De lamp is mat wit van buiten en de kap is geblakerd goudkleurig van binnen. Dit geeft een prachtig, warm, zacht licht. Echt een soort zonlicht. De lamp doet dus zijn naam eer aan. Wat vinden jullie ervan? De lamp is er ook nog in de vloerlamp en hanglamp versie.... Zo mooi ook! Iets om voor te sparen! Ik zet even de zon aan in huis momenteel. Fijne avond!







2 reacties:

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★